Thursday, January 5, 2012

Day B4 New Year Eve




With some1 yg baru jer aku kenal..actually my guess dari london. Very nice person John May. Tah apa gila aku malam tu boleh plak panjat bumbung semata-mata nk snap pic yg tak seberapa tapi yang bestnya ada orng lain gak yg together kita orng malam tu..nana n adik...thanx a lot be my guss dat nite..

aku tak banyak nk bercerita or berbloger 4 d moment ni coz tak tahu apa yang nk aku update..sumernya tak kena jer skrng ni. Aku ker yg terlalu sensitf or aku sendiri tak leh nk terima banyak perkara...ahhhh sumernya wat serabut jer..aku malas nk citer hal aku yang ngarut2 tu..ari ni aku nk introduce ko orng yg sudi baca blog aku dgn kwn2 yg ngisi masa lapang aku b4 d nite of new year eve..
kekadang jmpa kengkawan baru lebih baik..tapi yg tak bestnya sekejap sangat coz biasalah tourist ni bukanya lama pun kalau lama baik dia tinggal c ni jer cm tu lah ayat kengkawan tmpat keje aku..betul gak bila dah nama pun tourist cukup time dia pun thu nk balik kt negara dia orng nk cari makan mcm aku gak yg perlu berkerja tuk kehidupan n masa akn datang..
Rasanya mmg aku tak der mood langsung nk berbloger jd cukup lah takat ni jer..sekurangnya aku still update blog aku yg kekadang aku bukak sebulan sekali ni..aku tak nk lah ada lak suara2 sumbang ckp..org nk berblog ko pun nk tp jarang update..cm ner nk berblog..bg aku simple jer aku berblog sbb aku rasa ad masanya aku perlu exposed apa yang aku wat coz aku dlm dunia travelling n sbb yang lain aku pnya suka lah aku nk berblog janji aku tak ganggu or kacau kehidupan masyarakat or orng sekeliling aku..tu je lah citer aku pong..d day b4 new year eve nothing special cuma mlm tu rasa lain coz wat kejer gila n more ralaxing bila ada atas bumbung smbil nikmati pemanadangan KLCC n K.L d waktu malam...itu jer pun..sbbkn skrng ni dh nk msuk time subuh pun..gud nite to all..;)

No comments:

Post a Comment